Oświadczenie na temat : Pomówień

Oświadczenie na temat : Pomówień

Niektóre osoby brak wiedzy i logiki, pragną ubrać w grubiański atak, mający na celu zdyskredytowanie przeciwnika w publicznej konwersacji …

Myślałem, że atak zmieni się w dyskurs logiczny, dwóch światłych mężów, jednak po wymianie uwag na temat logiki i przestrzeni prowadzonych działań mego adwersarza – wyrażanych w przestrzeni publicznej, atak przerodził się w prostacką furię, złośliwego, małego i pustego wewnętrznie człowieczka, który postanowił urządzić moją publiczną egzekucje, na potrzeby egoistycznej ideologii i prywatnej legendy …

Sprawadzając dialog logiczny do formy ścieku i kloaki, mój oponent udowadnia tylko swoją bezradność, za pomocą rzucanych na wiatr oskarżeń … nie mających pokrycia w rzeczywistych faktach …

Jednak każdy atak, ma swoje nieprzekraczalne granice, granicą tą, są zasady prawa naturalnego, które nie przewidują bezkarnego, siłowego, publicznego oczerniania adwersarza i oskarżania go o agenturę, czy masońską przynależność, bez podania sprawdzonych i logicznych dowodów winy.

W związku z tak bezceremonialnym atakiem i publicznym oskarżeniem i pomówieniem – zwracam się do mojego oponenta o zgłoszenie oryginalnych, udokumentowanych dowodów mojej winy – współpracy z jakąkolwiek osobą, grupą osób, organizacją … do wiadomości publicznej w ciągu 24 godzin …

( Na ten przykład, jeśli jestem agentem, poproszę o kontrakt, lojalkę, rachunek … cokolwiek, jeśli jestem masonem | iluminatem, poproszę o adres i numer loży oraz konstytucje z moim podpisem … Żądam konkretów, dat, podpisów, zdjęć, nagranych rozmów, dowodów mojego bogactwa … kiedy, z kim i co … Dawaj człowieku … Jeśli bawisz się w oczernianie, miej choć odwagę aby potwierdzić swoje oskarżenia lub przeprosić … )

W przeciwnym razie, człowieka, który atakuje mnie i moje dobre imię oraz moją prace, za pomocą zlepku nielogicznych kłamstw, cytatów ( człowiek używający cytatów innych osób dla swoich celów, nie myśli lecz kopiuje, dążąc do konkretnego odbioru swoich informacji … ) i epitetów, pociągnę do odpowiedzialności karnej ( i nie musi to być sąd systemowy ) … i wtedy, przedstawi pan publicznie, przed kamerami, w obecności tysięcy świadków, wszystkie informacje na mój temat, jakie pan zgromadził w swoim niesamowitym archiwum agentów …

Robię to, ponieważ nie mam się czego bać, nie mam sobie nic do zarzucenia i nie życzę sobie, rzucania na mnie lub moją rodzinę złego oka, pomówień i kłamstw w przestrzeni osobistej i publicznej …

Nie dam się piętnować, poniżać, opluwać, czy wkręcać w bezsensowne kłótnie i spory, zabierające mój personalny i cenny czas …

Żądam logicznych w tej sytuacji – publicznych – przeprosin …

Myśl o mnie dobrze lub wcale, jeśli nie potrafisz przegrywać, argumentować, dyskutować, odejdź i oszczędź sobie wstydu …

Dydymus

Liga Świata

Akademia Filozoficzna Dydymusa

P.s

Udostępniam teksty, zmuszające mojego adwersarza do myślenia i do wejścia w głębszy oraz burzliwy dialog, którego się nie doczekałem, ponieważ atak, jest dla niektórych – najlepszą formą obron :

https://ligaziemi.wordpress.com/2018/02/27/sanjaya-czyli-lustro-we-mgle/

https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2018/10/02/system-kontratakuje-czyli-proba-dekonstrukcji-za-pomoca-wyznaczonej-mapy-punktowej/